15. 12. 2010

Čepice, kulichy, beranice...cokoliv, hlavně, že je teplo!

Dnešní vánice mě donutila zapátrat v šatníku po nějaké čepici. Zjistila jsem, že nemám moc z čeho vybírat, takže vyrážím na nákupy. Pro vás trocha inspirace, která mi lehce ujasnila můj shopping list... žádný vánoční dárky, potřebuju čepici/-e!!!.)

Katy Perry zkombinovala žlutou pletenou čepici s oversized svetrem a měkkou šálou. Inspirovala mě barevností a ležérností svého outfitu. Svetr z F&F je podle mě hodně dobrý úlovek- jenom pohled na něj mě hřeje. Velký sluneční brýle jsou výborným řešením když se vám nechce moc líčit. Baví mě různé barvy čepice a šály - koupit soupravu umí každý a to je nuda.





Čepice s kožešinovými bambulemi se začaly objevovat v obchodech už loňskou zimu. Přijdou mi vtipný, hlavně v kombinaci s podpatkama. Cheryl Cole jí oblékla k military sáčku a vysokým kotníčkovým botám. Mě zaujaly chlupatý boty ze Zary, které poutají pozornost samy o sobě. Pak už stačí obyčejný džíny, triko a parka a není co řešit.



 Punk's never dead...Kesha se s trendy moc nemaže a to mě baví... Triko s potiskem, křivák, punk náramek a beranice s kožešinou - oblečení jako vyšité pro den, kdy neděláte kompromisy.


Pletený oversized baret sluší jak dlouhým tak krátkým vlasům. Nosí se většinou na stranu a víc z čela a co je výhoda - do místností ho nemusíte sundavat, takže odpadají úpravy zeelektrizovaných vlasů


Pro konzervativnější z nás může být inspirací Blake Lively a její černá čepice. Líbí se mi over-knee kozačky, které ve sněhových závějích obzvlášť oceníte. Zajímavá je kombinace s koženými legínami. Vojenský kabát rozbíjí černou nudu.

2 komentáře:

  1. ten kabát co má Blake je super :)) a celý outfit Cheryl Cole.. :)) nejpovedenější z tohodle článku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi Cheryl líbí, ale tu čepici nemůžu nikde sehnat..:( a Blake..hmm ta nikdy nezklame (nebo spíš její stylisti z GG:))

    OdpovědětVymazat