4. 12. 2010

Snow is snowing...

Mrzne jako blázen, ale mě to stejně nedá a vyrážím do ulic. Jeden z nejlepších receptů, jak si užít advent a bílou romantiku ve městě a nezmrnout u toho, jsou kožešiny...i když většinou umělé...pořád můžou vypadat dobře.. a hlavně zahřejou!!!


Hey, it`s freezing outside and the only way how to enjoy the beautiful winter and advent time is to wrap ourselves into warm fur.... even if it's faux...still looks gorgeous... don't you think?



Jako první jsem vybrala, v Čechách ne moc známou, Olivii Palermo. Určitě to není naposledy, co jí tu vidíte, jelikož tahle modelko-herečka se fakt umí oblékat. Tentokrát mě dostala kombinací army saka s kožešinovou šálou. Zespodu vykukující saténový top dodává jejímu looku ženskost. Já nevím, jak vy, ale já mám se saténem většinou problém. Obvykle mi přijdou saténové topy levně vypadající a až moc prvoplánové, ale tohle je varianta, která mi přijde cool. Na fotce nejsou boty, které Olivia obula, ale předpokládám nějaké high heels (přeci jenom šlo o slavnostní událost). Já jsem vybrala army boots, jelikož bych v tomhle oblečení klidně vyrazila do města a současný závěje lodičkám moc nepřejí.) Co říkáte na tu kombinaci? Přeplácaná? Moc stylů? Nebo naopak, moje nejoblíbenější, okouzlující kombinace nezkombinovatelného?

First I chose Olivia Palermo who attended the Stoli Film Pioneer Award Presentation. She wore lovely combination of military jacket, fur boa and satin top underneath. What do you think? In my opinion she gave to the army look a feminine and elegant sparkle. I have always had issue with the satin. I usually found it unflattering and cheap-looking but in a combination with military jacket it just looks right to me... what do you think?






Co takhle trocha peří? Falešného samozřejmě.) Nevím proč, ale při procházení fotek z přehlídek, mě tahle zaujala. Možná je to mojí letošní slabostí pro kombinaci černé a pudrové. Nebo další variantou party outfitu (nedávno jsem si pořídila černé šortky.). Co si myslíte? Je peří už moc? Napadá vás jiné využití péřového sáčka? Kam byste si ho oblékly vy?


Fancy feather clothes? Don't know why but I needed to show you this picture and the Topshop feather jacket. Maybe it is my passion for black&nude combination... Btw what do you think of the feather jacket? Would you wear it? What occasion for?


Když už jsme u těch kožešin, nemůžu vynechat klasický kožichy. Nikdy jsem nebyla jejich velký fanda, připadaly mi hrozně ruský... asi nějaká asociace z dětství .) Každopádně Jessica Hart vypadá, že jí docela hřeje a hlavně musím uznat, že vypadá jakkoliv jenom ne rusky. Nenašla jsem žádnou jinou než černou barvu, tak jsem outfit oživila leopardí kabelkou. Co vy a kožichy? Troufnete si? Nějaké asociace z dětství?.)


I have never been a fan of a classic fur coat, the reason might have been the russian women wearing it when strolling around Prague. But I found Jessica Hart's outfit flattering. At least she looks warmed-up .) What is your experience? Like it or not?




Chlupatá vesta není žádný objev, minimálně loni se dala koupit v každém druhém obchodě v Čechách (takže v zahraničí je už spíš stálice), ale pořád se dá docela příjemně nosit. Vybrala jsem k ní, po vzoru Elle McPherson, oversized rolák (v zimě miluju, jak se do nich můžu zachumlat) a hnědé doplňky. Boty s kožešinovým lemováním jsou letos hodně oblíbené, což je super- konečně boty, které opravdu zahřejou a nevypadají jako sněhule (nic proti UGGs.). Přidala jsem ještě krajkové body, nikdo přeci neříká, že pod obřím rolákem nemůže být trocha překvapení.... .))

Fur vest...kind of a fixed star but still could look chic. Inspired by Elle McPherson I combined it with the oversized pullover which always warms-up in winter. Furlined ankle boots are a newcomer this winter season and I literally thank for it. Finally warm and elegant boots at the same time and don't look like ski resort boots (no ofense, UGGs!.) Don't know what Elle wears underneath the pullover but I added a little lace surprise for boyfriends... .))


Waiting for your tips and inspirations..

Žádné komentáře:

Okomentovat